مقالات

خرید پیشبند باریستا | بهترین کیفیت | قیمت رقابتی

خرید پیشبند باریستا

در این مطلب معرفی روش خرید پیشبند باریستا و معرفی این پیشبند می پردازیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی بدست آورید:
زمانی که به یک شرکت دولتی یا خصوصی مراجعه می کنید حتماً دیده‌اید افرادی که در آنجا مشغول به کار هستند لباس فرم مخصوص آن مکان را استفاده می کنند.
این لباس ها در کافی شاپ ها نیز استفاده می شود و کارکنان کافی شاپ با پوشیدن لباس فرم یک دست در مرکز توجه قرار می‌ گیرند، این نشان دهنده نظم و فرم مرتب یک کافی شاپ است.
در واقع اکثر مشتری ها در هنگام ورود ابتدا به شکل ظاهری و نحوه دکوراسیون محیط کافه شاپ لباس فرم پرسنل دقت می کنند.
پوشیدن لباس های فرم یکدست و مناسب برای نیروهای کافی شاپ نشان دهنده هماهنگی و نظم بیشتر است و طبق قوانین و مقررات همه افراد موظف هستند لباس فرم را بپوشند.
در کشور ما پرسنل کافی شاپ به روی لباس خود یک نوع پیش بند استفاده می کنند و در ادامه به نحوه خرید پیشبند باریستا می پردازیم تا پایان مطالب همراه ما باشید.

خرید پیشبند باریستا

باریستا کار به شخصی گفته می شود که تخصص در تهیه نوشیدنی های گرم و سرد بر پایه اسپرسو دارد، این افراد در کافی شاپ مشغول به کار هستند.
علاوه بر نوشیدنی های بر پایه اسپرسو قادر به تهیه کردن نوشیدنی بر پایه قهوه می باشند. لباس باریستا ها معمولاً دارای ژاکت و پیش بند است که با وجود این لباس ها از دیگر کارکنان کافه متمایز می شوند.
در پوشش باریستا کارها، وجود پیشبند اهمیت زیادی دارد و به نوعی همکار همیشگی کافی‌من نیز محسوب می شود. پیشبند باریستایی در طرح و رنگ های مختلفی دوخته می شوند.
اگر قصد خرید این پیشبند باریستا را دارید می توانید از طریق سایت نوین فرم اقدام کنید و بعد از ثبت سفارش در زمان کمی سفارش خود را تحویل بگیرید.
همچنین می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و هر گونه پیشنهاد یا سوالی دارید می توانید با مجموعه در میان بگذارید و ما همیشه در کنار شما هستیم.

معرفی اپرون یا پیشبند باریستا

اپرون به معنی پیشبند است و این واژه لاتین از یک کلمه قدیمی فرانسوی شکل گرفته که امروزه در نیمی از ایران به پیشبندها، اپرون گفته می شود، خرید پیشبند باریستا را می توانید به نوین فرم بسپارید.
پیشبند باریستایی در دو طرح زنانه و مردانه تولید می شود که هر کدام از آنها جنس های مختلفی دارند و پیشبند باریستا چرم جزو پر طرفدارترین این پیشبندها معرفی می شود.
در واقع پیشبند ها نوعی محافظ هستند که به روی لباس مخصوص قرار می گیرند همچنین جلوی بدن را می پوشانند. همانطور که قبلا گفتیم پیشبندها انواع مختلفی دارند.
ممکن است پیشبندها مخصوص باغبانی یا برای استفاه روزمره باشند با توجه به این ویژگی‌ها، کارکرد هر کدام از آنها هم متفاوت خواهد بود.
پیشبند باریستا طور طراحی می شود که ظاهر جذاب و شیکی داشته باشد و معمولا رنگ های پر طرفدار مشکی یا قهوه ای هستند که در بیشتر کافی شاپ ها این پیشبندها با تم محیط ست می شوند.

 

پیشبند باریستا

پیشبند باریستا

ویژگی های پیشبند باریستا

اسم پیشبند باریستا همانطور که گفتیم با اسم دیگری به نام اپرون (Operon) هم شناخته می شود. در ادامه با ویژگی های طلایی این محصول آشنا می شویم:

  • جلوگیری از کثیف شدن لباس مخصوص
  • پهنای نسبتاً زیاد و پوشش دهی جلوی بدن
  • وجود بند های محکم (استفاده از بندهای چرمی توصیه می شود.)
  • دارای جنس های مختلف و اولویت با جنس جین
  • شستشوی آسان و با آب سرد

نکته مهمی که وجود دارد بهتر است این پیشبندها را کمتر بشوييد تا از رنگ دهی جلوگیری شود و دوام پارچه پیشبند افزایش می یابد.
از دیگر مزایای این پیشبندها می توانیم به جیب های جلویی آنها اشاره کنیم، در واقع جیب های جلویی کمک می کنند تا باریستا کار بعضی‌ لوازم خود را در داخل آنها قرار بدهد.

نحوه بستن پیشبند باریستا

برای بستن پیشبند باریستا، ابتدا بند های کمر را به صورت کمانی به کمر ببندید و اگر بندها بلند باشند می توانید از قسمت پشتی عبور داده و در جلو آنها را گره بزنید.
بعد از بستن پیشبند بهتر است آن را بررسی کنید که هنگام کار کردن باز نشود و در صورتی که بندها سفت نباشند، کاملا آویزان خواهند بود و دست و پا گیر می شوند.

قیمت پیشبند باریستا

به طور کلی قیمت پیشبند باریستا در بازه های مختلفی وجود دارد و نمی توان دقیقا گفت در چه بازه قیمتی قرار دارند‌. به این دلیل که روزانه شاهد نوسان قیمت هستیم.
در هنگام خرید پیشبند باریستا حتماً به بودجه خود توجه کنید و در صورتی که بودجه شما کافی نباشد نمی توانید این پیشبند خریداری کنید، پس ابتدا از آخرین قیمت ها مطلع شوید و سپس اقدام به خرید نمایید.
اگر قصد دارید از آخرین لیست قیمت مطلع شوید می توانید با کارشناسان نوین فرم در تماس باشید و آنها به شما آخرین لیست قیمت را گزارش می کنند.

مرکز فروش پیشبند باریستا

مجموعه نوین فرم به صورت تخصصی در زمینه خرید پیشبند باریستا فعالیت می کند و دارای چندین سال سابقه است. اگر به دنبال مرکز فروش پیشبند باریستا هستید هم اکنون می توانید در سایت نوین فرم اقدام به خرید کنید.
نوین فرم خدمات خود را به تمام نقاط کشور اختصاص می دهد تا به راحتی بتوانید انواع لباس کار را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید، همچنین در مجموعه ما کیفیت کار بسیار اهمیت دارد.
امید است تا با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی معتبر تجربه عالی در زمینه خرید پیشبند باریستا در اختیار شما بگذاریم و همچنین شما در کمترین زمان ممکن کالای خود را دریافت می کنید.

کلام پایانی

در این مقاله به طور کامل درباره نحوه خرید پیشبند باریستا پرداختیم و با این محصول به طور کامل آشنا شدیم، اگر سوالات بیشتری در زمینه پیشبند باریستا دارید می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل کنید.
پرسنل ما به طور کامل این زمینه را برای ما شفاف سازی می کنند و سپس در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به ثبت سفارش نمایید، ما در تلاش هستیم که همواره همراه هموطنان خود باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *