مقالات

لباس فرم رستوران سنتی

لباس فرم رستوران سنتی

لباس فرم رستوران در طرحی های متنوعی توزیع می شود و از جمله این طرح ها می توان به لباس فرم رستوران سنتی فست فود زنانه و لباس فرم گارسون رستوران سنتی اشاره کرد.
تمام کارکنانی که در مکان های تهیه غذا، فست فود و رستوران کار می کنند باید لباس فرم یکدست و مناسبی بر تن داشته باشند و اکثر این لباس ها از پارچه های کتان یا پلی استر دوخته می شود.
یونیفرم های زنانه و مردانه رستورانی دارای جیب های بزرگ هستند که برای این گونه لباس های فرم ضروری می باشد و از دیگر موارد مهم مانند کلاه و دستکش است.
اگر شما هم به دنبال لباس فرم رستوران سنتی هستید در این مطلب از نوین فرم همراه ما باشید تا مشخصات، ویژگی و اهمیت این لباس ها آشنا شوید.

لباس فرم رستوران سنتی

بیشتر کارفرماها به دنبال لباس فرمی هستند که دارای سبک و دوخت منحصر به فردی باشد. در این میان است که لباس فرم رستوران سنتی به میان می آید و اینگونه لباس فرم ها طرفداران زیادی دارند.
لباس کار های سنتی دارای تنوع بالا و رنگ بندی های زیبا هستند در رستوران، سفره خانه ها و حتی کافه ها که سبک سنتی دارند از این یونیفرم ها استفاده می شود.
به دلیل تفاوت در سلیقه کارفرماها این نوع لباس های فرم در انواع متنوعی تولید می شوند و تعداد کارهای تولید شده بسیار زیاد است.
لباس های رستورانی دارای طرح های مدرن و سنتی بوده و یا ممکن است تلفیقی از این دو طرح باشد که برای تمام آقایان و بانوان مناسب خواهد بود.
شما می توانید طرح دلخواه خود را در هر کجای ایران هستید در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید و هیچگونه محدودیتی در درخواست رنگ و سایز لباس فرم رستوران سنتی وجود ندارد.
تمام کارکنانی که در رستوران کار می کنند مستلزم هستند که لباس کار را به تن کنند و تا زمان خروج از محل کار، این لباس تن آنها خواهد بود.

ویژگی های لباس فرم رستوران سنتی

لباس فرم رستوران سنتی دارای ویژگی های منحصر بفردی است که از جمله این مزیت ها می توان به انعطاف پذیری پارچه، سایز بندی های مختلف، طرح و رنگ های متنوع اشاره کرد.
حتما این سوال برای شما پیش می‌آید که جنس پارچه در لباس فرم رستورانی چه اهمیتی دارد؟ این موضوع بسیار پر اهمیت است و لباس های کار باید بسیار خنک و نرم باشند.
کارکنان در لباس فرم باید احساس راحتی داشته باشند و از طریق شان جلوگیری شود از دیگر مزیت هایی که باید در لباسهای فرم به کار گرفته شود ضد چروک بودن آنها است.
پارچه هایی که ضد چروک هستند دیگر احتیاج به اتو کشیدن مداوم ندارد و تنها با یک بار اتو کردن می توان آن را تا آخر هفته پوشید.
همچنین در محیط‌ هایی مانند رستوران، ظاهر لباس فرم ها باید مرتب باشد از این جهت لباس های ضد چروک انتخاب می شوند.
همانطور که قبلا اشاره کردیم کارفرماها سلیقه های متفاوتی دارند و از این جهت برای سفارش لباس کارها، رنگ و تعداد دلخواه را انتخاب کرده و سپس اقدام به ثبت سفارش می کنند.
در ادامه با دو نوع از پرطرفدارترین لباس های کار رستورانی سنتی و فست فود آشنا می شویم، در ادامه همراه ما باشید‌:

لباس فرم رستوران ایتالیایی

لباس فرم ایتالیایی در مدل های متنوع در بازار عرضه می شود این نوع از لباس های فرم دارای طرفداران زیادی هستند و برای سرآشپزان، گارسون و کارکنان در رستوران های مختلف مناسب هستند.
لباس فرم رستوران ایتالیایی دارای چند تکه است که شامل شلوار و روپوش و پیش بندی که تا روی زانو پایین می آید و برای سرآشپزان مخصوص داره کلاه های مختلفی هستند.
این لباس های فرم مانند دیگر یونیفرم ها دارای جیب های بزرگ هستند که برای راحتی کار کارکنان در آشپزخانه دوخته می شوند.
جنس آن ها معمولاً از پارچه های مقاوم و ضد چروک است که در برابر هر گونه مواد ضد عفونی مقاومت می کنند، لباس های فرم ایتالیایی دارای رنگ های روشن هستند.
رنگ روشن به این دلیل استفاده می شود که در صورت هر گونه آلودگی به سرعت تعویض گردد و این لباس ها می توانند جايگزين لباس فرم گارسون رستوران سنتی باشد.

لباس فرم فست فود زنانه

لباس فرم فست فود زنانه مخصوص بانوانی تهیه می شوند که در فست فود کار می کنند، از نکته های مثبت این لباس فرم ها می توان به متنوع بودن رنگ و ته بندی آنها اشاره کرد.
اگر به دنبال لباس فرم مناسبی هستید پیشنهاد می کنیم به قسمت محصولات نوین فر مراجعه کنید تا بتوانید لباس دلخواه خود را پیدا کنید.
در این مجموعه انواع لباس فرم رستورانی، سنتی و فست فودی موجود می باشد که با توجه به نیاز خود می توانید یکی را انتخاب کنید و ثبت سفارش را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

لباس رستوران سنتی مردانه

لباس رستوران سنتی مردانه

انتخاب کدام لباس فرم رستوران مناسب است؟

یکی از دغدغه های اصلی برای کارفرماها این است که کدام لباس فرم رستوران مناسب خواهد بود؟ به طور کلی در جواب به این سوال باید گفت اگر رستوران مدرنی دارید، لباس فرم های ایتالیایی مناسب هستند.
اگر رستوران شما دارای سبک سنتی است می توانید از لباس فرم رستوران سنتی و لباس فرم گارسون رستوران سنتی استفاده کنید این نوع لباس ها سبک و طرح زیبایی دارند.
مجموعه نوین فرم به شما در انتخاب بهترین لباس فرم یاری می رساند کافی است از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان حرفه‌ای ما همراه باشید تا در کمترین زمان ممکن انتخابی مناسب را تجربه کنید.

مرکز فروش لباس فرم رستورانی (نوین فرم)

مجموعه نوین فرم در زمینه تامین پوشاک رستوران‌‌ها، بیمارستان‌ها و کارخانجات خدماتی را ارائه می دهد و تمامی این لباس ها از بهترین کارخانه های تولید تهیه می شوند.
تک تک این لباس ها به سفارش گروه نوین فرم از بهترین کارخانه به تمام نقاط کشور ارسال می شود، هدف از فعالیت این شرکت ارائه خدمات نوین به هموطنان می باشد.
برای ثبت سفارش می توانید با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید، آنها در کمترین زمان ممکن پاسخگوی تمام سوالات شما هستند.

کلام پایانی

شاید این سوال همه شما عزیزان باشد که لباس فرم رستوران سنتی را از کجا تهیه کنیم؟ در حال حاضر توسط تیم نوین فرم امکان خرید حضوری و غیر حضوری وجود دارد.
شما می توانید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را از طریق سایت به ثبت رسانده و هر کجا که هستید در همان مکان سفارش خود را تحویل بگیرید.
در این مجموعه انواع لباس فرم رستورانی، فست فود مردانه و زنانه آماده ارائه به کارفرماها است و شما با خرید از مجموعه نوین فرم می توانید ویژگی های منحصر بفردی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *