مقالات

پیش بند حرفه ای آشپزی

پیش بند حرفه ای آشپزی

پیش بند حرفه ای آشپزی یکی از مواردی است که شما چه آشپز باشید و چه باریستا کار، نیاز است که از آن استفاده کنید چون یک بخش مهم در لباس فرم شما به حساب می آید.
در واقع شما با داشتن یک پیش بند دیگر نگران کثیف شدن لباس فرم خود نیستید و به راحتی می توانید کار خود را انجام دهید.
حال اگر شما جزو دسته افرادی هستید که ترجیح می دهید پیش بند شما بسیار زیبا و خوش دوخت باشد و یک پیش بند ساده و معمولی نباشد با ما همراه باشید.

معرفی پیش بند حرفه ای آشپزی

همه آشپزها و باریستا کارها نیاز به یک پیش بند دارند تا در حین کار لباس اصلی آنها کثیف نشود و در واقع بهداشت رعایت شود، پیش بند حرفه ای آشپزی یک‌ گزینه بسیار مناسب برای این افراد است که با بستن آن بر روی لباس خود، دیگر جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
حال اگر شما دنبال یک پیش بند با کیفیت و حرفه ای هستید ما به شما پیشنهاد می دهیم پیش بند حرفه ای نوین فرم را امتحان کنید چون این پیش بند کیفیت فوق‌العاده بالایی داشته و به مرور زمان خراب نمی شود و کیفیت اولیه آن کاهش پیدا نمی کند.
این پیش بند به گونه ای طراحی می شود که برای همه مراکزی که در زمینه غذا مشغول به فعالیت هستند مثل رستوران ها و حتی کافی شاپ ها مناسب است و به صورت فری سایز تولید می شود.
این پیش بند از جنس پارچه ترگال کجراه بوده که یک پارچه عالی و بی نظیر است و شما می توانید آن را در طرح‌ و رنگ های متفاوت خریداری نمایید.
این پیش بند به راحتی قابل شست‌ وشو بوده و شما بعد از هر بار کثیف شدن به راحتی می توانید آن را بشویید و نگران خراب شدن آن نباشید.

 

پیشبند آشپزی حرفه ای

پیشبند آشپزی حرفه ای

قیمت پیش بند پارچه ای به چه مواردی بستگی دارد؟

در مورد قیمت پیش بند آشپزی زنانه و مردانه از نوع پارچه ای باید بگوییم که بسته به اینکه برای دوخت آن از چه پارچه ای استفاده می شود، قیمت آن کاملا متفاوت است.
بعضی از پارچه ها کیفیت خیلی بیشتری نسبت به پارچه های دیگر دارند و به طور کلی در طی شست و شو دچار آبرفت نمی شوند و ظاهر و کیفیت آنها در طی چند بار شستن تغییر نمی کند، مسلما پیش بندی که با این پارچه ها دوخته شود قیمت بیشتری خواهد داشت.
مورد بعدی نوع طراحی و دوخت یک پیش بند است که قطعا هر چه ساده تر و معمولی تر باشد قیمت آن پایین تر خواهد بود اما در مقابل پیش بند حرفه ای آشپزی قیمت بالاتری خواهد داشت.
از آنجایی که پیش بند آشپزی برای کودکان نیز تولید می شود قطعا قیمت آن با پیش بند بزرگسالان متفاوت خواهد بود، پس به طور کلی جنس پارچه، سایز و نوع دوخت در قیمت پیش بند پارچه ای تاثیر گذار است.

نکاتی در مورد خرید پیش بند کار

وقتی شما قصد خرید پیش بند را دارید بهتر است برای داشتن یک پیش بند مناسب، قبل از خرید به نکاتی توجه کنید، به عنوان مثال: پارچه استفاده شده اهمیت فوق العاده بالایی دارد چون اگر جنس پارچه خوب باشد شما تا مدت ها می توانید از آن استفاده کنید و نگران خراب شدن آن نباشید.
در مورد پارچه بهتر است مدلی را انتخاب کنید که ضد آب باشد و در حین کار اگر شما با آب سروکار داشتید، لباس اصلی شما خیس نشود، البته پیش بندهایی که دارای یک قسمت با روکش پلاستیکی هستند نیز جز گزینه های ضد آب به حساب می آیند.
مورد بعدی در انتخاب پیش بند کار کیفیت دوخت آن است چون اگر به خوبی دوخته نشده باشد، با کوچک ترین حرکت امکان پاره شدن آن وجود دارد.
بهتر است پیش بند هایی را انتخاب کنید که دارای جیب هستند چون قطعا شما می خواهید بعضی لوازم ضروری خود مثل گوشی موبایل را همراه خود داشته باشید.
طرح و مدل پیش بند هم که کاملا به سلیقه شما بستگی دارد و شما با توجه به سلیقه و محیط کار خود می توانید هر مدل پیش بند ساده و شیک را که مدنظرتان است، خریداری کنید.

سخن پایانی

پیش بند حرفه ای آشپزی قطعا جزو موارد مهم برای بعضی از مشاغل مثل رستوران ها و کافی شاپ ها است که داشتن آن باعث می شود تا لباس اصلی شخص کثیف نشده و به طور کلی بهداشت بیشتر رعایت شود.
حال اگر شما هم جزو این دسته مشاغل هستید، می توانید هر مدل پیش بند کار را که مد نظرتان است برای کارکنان خود از نوین فرم خریداری کنید و از قیمت و کیفیت کار اطمینان کامل داشته باشید.
در آخر هم باید بگوییم پیش بند ها فقط در مدل های ساده و سفید تولید نمی شوند بلکه شما می توانید مدل های بسیار شیک و زیبایی را در رنگ های مختلف سفارش دهید و حس خوبی را برای کارکنان خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *