مقالات

تولیدی روپوش آشپزی | کیفیت تضمینی | ارسال سریع

تولیدی روپوش آشپزی

تولیدی روپوش آشپزی، به دوخت انواع و اقسام فرم های خدماتی از جمله یونیفرم آشپزخانه می پردازد. روپوش آشپزخانه‌ یکی از مهم ترین و اصلی ترین ملزوماتی است که کارکنان رستوران از جمله سرآشپز باید هنگام آشپزی کردن از آن استفاده کنند. برای اداره کردن کافه ها و رستوران ها، چه کوچک و چه بزرگ، پوشیدن یونیفرم مناسب و کاملا تمیز، اهمیت زیادی دارد. علت پوشیدن این فرم‌ توسط آشپزها این است که زمانی که شخص مورد نظر به صورت مستقیم به پخت غذا می پردازد، بهداشت خودش و آشپزخانه را به طور کامل رعایت کند‌. از طرفی روپوش تمیز باعث بهتر دیده شدن رستوران می شود و به کار این افراد نظم خوبی می دهد؛ در نتیجه مشتریان آنجا هم بیش تر می شوند.

تاریخچه تولید روپوش های آشپزی

زمان دوخت و به تن کردن یونیفرم آشپزی به گذشته ها بر می گردد؛ دقیقا در دوره ناپلئون هیل بود که آشپز ها به این نتیجه رسیدند که باید حین کار در آشپزخانه، یک لباس مناسب و خاص به تن کنند. شخصی به نام ناپلئون هیل با دیدن این اوضاع تصمیم گرفت تا آشپزانی که در دربار کار می کنند هم مثل ارتش، یک یونیفرم واحد برای آشپزی خود داشته باشند. هدف ناپلئون هیل از این کار این بود که آشپزان را بتوان از سایر افراد جدا و همچنین قابل شناسایی کرد. یونیفرمی که آشپزان در زمان قدیم می پوشیدند، روپوشی یکدست با یک پیش بند به رنگ سفید بود.
این فرم پس از مدتی متناسب با شرایط تغییر کرد تا با فرهنگ و قوانین آشپزخانه ها هماهنگ باشد؛ اما چیزی که بین فرم آشپزی از زمان قدیم تا به امروز تغییری نکرد، رنگ سفید آن است. علت این که لباس آشپزی باید سفید رنگ باشد، این است که باید زیبایی و تمیزی کارکنان را به همه یادآوری کند. اما نگهداری از لباس های سفید رنگ در محیطی مثل آشپزخانه، بسیار سخت است و موادی مثل روغن و چربی های غذا می تواند روپوش آشپزی را کثیف کند. در نتیجه امروزه، این فرم با رنگ های مختلفی دوخته می شود‌.

طریقه شستشوی روپوش آشپزی

یونیفرم آشپزی دارای مدل های متفاوتی است که یکی از پرفروش ترین مدل ها، روپوش آشپزی مشکی قرمز طرح آراد سه تیکه با کلاه پفی است. اگر می خواهید برای رستوران خود فرم آشپزی تهیه کنید، باید این نکته را در نظر بگیرید که چون این روپوش ها با استفاده از الیاف های مصنوعی دوخته می شوند، باید در دمای مناسب و به صورت دستی شستشو بشوند. اگر قصد دارید که این یونیفرم ها را با کمک ماشین لباس شویی بشویید، حتما درجه دستگاه را بر روی گزینه ای که مناسب شستشوی الیاف مصنوعی است، تنظیم کنید.

لباس آشپزی تیام

لباس آشپزی تیام

معرفی بهترین روپوش آشپزی در نوین فرم

یکی از مدل های پرفروش روپوش آشپزی در فروشگاه نوین فرم، روپوش آشپزی تیام است.
این مدل از روپوش های آشپزی از نظر جنس پارچه، ضد عرق هستند؛ از طرفی این یونیفرم‌ ها به آسانی بو نمی گیرند. این روپوش ضد حساسیت است و به هیچ وجه خارش و همچنین التهاب پوستی برای شخص ایجاد نمی کند. جنس روپوش آشپزی دو تیکه تیام بسیار مناسب و خنک است؛ در نتیجه به آسانی می توان در آشپزخانه رستوران آن را به تن کرد و با این روپوش به آشپزی پرداخت. دوخت این فرم با کیفیت است و به آسانی دچار پارگی و آسیب نمی شود.

قیمت روپوش آشپزی

پارامترهای متفاوتی بر روی قیمت روپوش های آشپزی اثر می گذارد‌ که یکی از این موارد، مدل یونیفرم است. از طرفی، سایز این یونیفرم ها بر روی قیمت آن ها تاثیر زیادی دارد؛ چرا که با افزایش سایز لباس، پارچه بیش تری برای دوخت روپوش به کار می رود. علاوه بر این، جنس و الیاف به کار رفته در تهیه روپوش آشپزی و کیفیت بسیار بالای آن، قیمت لباس های کار را تغییر می دهد.

راهنمای خرید یونیفرم از تولیدی روپوش آشپزی

یونیفرم های آشپزی، یک نوع لباس کار هستند که از یک عدد روپوش یا همان کت، یک شلوار، کلاه مخصوص و کفش تشکیل شده اند. این روپوش ها باید به صورت آستین بلند باشند تا از بدن آشپزان در برابر سوختگی محافظت کنند. کارکنان و سرآشپز رستوران ها به خاطر شرایطی که باید تحمل کنند؛ لازم است که خصوصیات خاصی داشته باشند. پس در هنگام خرید این لباس ها باید به موارد زیر توجه کنید:

  • روپوش های آشپزی باید از جنس پارچه هایی تهیه بشود که هیچ گونه رنگی ندهند.
  • این یونیفرم ها باید بتوانند در مقابل سوختگی بدن از طریق روغن یا چربی خوراکی ها از بدن سرآشپز محافظت کند؛ پس این فرم نباید اجازه بدهد به بدن کارکنان آسیبی وارد بشود.
  • سرآشپز ها باید مدلی از این روپوش ها را انتخاب کنند که قدرت جذب بسیار بالایی داشته باشند و از کثیف شدن سایر لباس های آن ها جلوگیری کند.
  • روپوش آشپزی باید از معتبر ترین مرکز فروش لباس آشپزی تهیه شوند و همچنین این لباس ها باید به خوبی مرتب شوند. به همین دلیل لازم است تا این یونیفرم ها به شکل دو دکمه دار دوخته شوند.
  • فرم آشپزخانه باید با بهترین الیاف ها دوخته شوند؛ در نتیجه این لباس ها مانع عرق کردن بدن خواهند شد.

سخن پایانی

اگر به آشپزخانه های رستوران های بزرگ نگاهی بیندازید، متوجه یک دست بودن لباس آن ها خواهید شد. آشپزها باید ساعات زیادی را سر پا بمانند و با سرعت زیادی به پخت سفارشات مشتریان بپردازند. در نتیجه لازم است که یک روپوش آشپزی راحت، اما در عین حال با کیفیت و بادوام تهیه کنند. این لباس ها نباید باعث تعریق آشپز شوند؛ پس لازم است که آن ها را با بهترین پارچه تهیه کرد.
فروشگاه ما به عنوان یک تولیدی روپوش آشپزی به فروش انواع و اقسام مدل های یونیفرم از جمله لباس آشپزی می پردازد. ما سعی می کنیم این فرم ها را با بهترین کیفیت و با کم ترین قیمت به بازار عرضه کنیم. بنابراین اگر قصد خرید روپوش آشپزی را دارید، می توانید هم اکنون با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *